Blank catalog, magazines,book mock up on  green grass

כמה מילים… בכל זאת, אתר חדש!

אז ראשית כל, שלום וברכה לכולם!

בשבח והודיה להשי”ת, אנו שמחים להציג בפניכם את האתר החדש למעמדים, שאנו מקווים שיתפוס את מקומו כקורת הגג הוירטואלית של כלל המעמדים בתוכנת ‘תג’ ובשאר תוכנות העימוד בעז”ה.

הסקריפטים, דבר ראשון…

באתר תוכלו למצוא את רוב ככל הסקריפטים שנכתבו לתוכנת ‘תג’ במשך השנים, החינמיים וגם אלו שבתשלום, רובם נלקטו מרשימתו הנפלאה של ר’ דוד דאבח, וחלקם מפורום פרוג ומשאר מקומות. בנוסף, העלינו מספר מקרואים בסיסיים לתוכנת ‘וורד’, בלעדיהם לא ירים מעמד את ידו ואת רגלו…

בעז”ה בכוונתנו להעלות בשבועות הקרובים גם סקריפטים לתוכנת ‘אינדזיין’, בחינם ובתשלום ממיטב היוצרים והמחברים, כדי להקל אף על המעמדים בתוכנה זו.

כמו כן אנו מקווים כי תצלח המשימה בידינו להעלות טבלה מסודרת של כל הסקריפטים, עם קישור לעמודי המוצר של כל סקריפט וסקריפט באתר, בדומה לרשימה הישנה של ר’ דוד דבאח, על מנת להקל עוד יותר על ההתמצאות.

בהזדמנות זו נבקש מכל היודע על סקריפט מסויים שנשמט מזכרוננו ולא מופיע באתר, שבבקשה יועיל בטובו לשתף אותנו במידע הנ”ל בצירוף השם המלא של הסקריפט, מומלץ גם עם פרטי יוצר הסקריפט, ונעשה את כל המאמצים ע”מ להעלותו לכאן בהקדם בס”ד. כמו כן נשמח לשמוע ממכם בתגובות מה הייתם רוצים לראות כאן באתר, וכל הערה והארה העולה על דעתכם!

המעוניין לסייע לעשייה הברוכה, אם בעזרה עם הטבלה, אם בכתיבת פוסטים ומדריכים מועילים לתועלת הכלל, מוזמן ליצור איתנו קשר בעמוד ‘צור קשר’. תודה מראש לכל סיוע!

פינת הטקסטים

בנוסף, האתר מציע רכישת טקסטים תורניים שונים, דבר האמור להקל מאד על כל מעמד ועורך תורני, אשר במקום להתרוצץ מפורום אחד למשנהו ולחפש נואשות את הטקסט הדרוש לו, יוכל למצוא אותו כאן באתר, עם דוגמה זמינה לצפייה, ועם אפשרות להורדת הקובץ מיד לאחר התשלום.

אם ברשותכם טקסט מוגה ברמה גבוהה, ויש לכם עליו זכויות (דהיינו לא קיבלתם אותו מלקוח שלכם בעבר, ולא העתקתם אותו מהאינטרנט או מתוכנה כזו או אחרת) וברצונכם לשתף אותו עם אחרים תמורת תשלום, נא כיתבו לנו על כך וניצור אתכם קשר בהקדם בעז”ה. אם ידוע לכם על מישהו המחזיק בידו טקסט כזה, נא יידעו אותו עלינו.

הבלוג ורשימת התפוצה שלנו

בכוונתנו בעז”ה להעלות מעת לעת פוסטים מחכימים ומעילים, עם הדרכות, טיפים ושאר ירקות, לתועלת המעמדים והמעצבים. אם ברצונכם לקבל מאיתנו מייל עדכון עם הפוסטים החדשים מידי פעם, תוכלו להירשם לרשימת התפוצה שלנו בתחתית העמוד. במידה ולא, תמיד תוכלו להציץ בבלוג שלנו ולראות מה חדש.

הרואה את עצמו מוכן לתרום מהידע שלו לטובת הכלל, וליצור מדריך או לכתוב פוסט באתר, מוזמן לכתוב אותו ולשלוח אלינו, ובעז”ה נשמח להעלותו במסגרת הבלוג, תחת שם הכותב כמובן.

רציתי להוסיף באתר פינה פיננסית שתכלול מידע חשוב לעוסקים העצמאיים, כמו: פתיחת תיק עוסק פטור/ מורשה, זכויות וחובות, חוזי עבודה לדוגמא, פינת סקרים ועוד. אשמח לשמוע את חוות דעת הציבור להנ”ל בתגובות.

נכון לעתה האתר לא מתפרסם בשום פלטפורמה שהיא, ורשימת התפוצה (ההולכת וגדלה) שלנו, נרשמה לה מפה לאוזן…, אם אתם יודעים על מאן דהו שישמח לראות את האתר שלנו, נא שלחו לו קישור ותרוויחו חבר טוב…

בנודע לחסימות, האתר פתוח באופן חופשי בנטפרי (בדומה לאתר ‘פרוג’), כולל האפשרות להורדת סקריפטים ישירות לאחר הרכישה מבלי צורך בשליחת הקובץ לבדיקה, אך עדיין לא נבדק בשאר הסינונים. אם ידוע לכם על סינון שלא פותח אותו, נשמח אם תיידעו אותנו בתגובות. מי שיכול לדאוג לפתיחת האתר בחסימות השונות – יבורך כפליים!

תודות, כי איך אפשר בלעדיהם?!

לסיום, נודה מקרב לב לכל האנשים היקרים שבזכותם התאפשרה המלאכה, ובכללם – בראש ובראשונה – לכל בעלי הסקריפטים החינמיים, שתרמו ותורמים מידי יום המון המון זמן יקר לכל מעמד באשר הוא! בזכותכם מלאכת העימוד מקבלת אופי אחר לגמרי, וקלה הרבה יותר.

זכיתי לדבר/ להתכבתב כמעט עם כל אחד מהם באופן אישי, וכולם בלי יוצא מן הכלל הביעו את הסכמתם וברכתם להצגת הסקריפטים שלהם באתר, בזמינות מלאה להורדה חינם אין כסף. זה דבר שבעיניי – ואני בטוח שלא רק – ראוי להערכה רבה, בייחוד בימינו, כי למצוא אנשים שעושים טוב רק לשם טוב בלבד, ללא מטרת פרסום ורווח כלשהם, זה דבר די נדיר, ועל כך תודתנו נתונה להם מקרב לב, בשם כל משתמשי האתר!!!

בנוסף, תודה מיוחדת לר’ דוד דבאח היקר המכונה DMD (האמת, צריך להבין מה זו ה M הזאת אחת ולתמיד…) שהאתר הנחמד שלנו, מרשים ככל שיהיה, מבוסס רובו ככולו על רשימת הסקריפטים המיתולוגית שלו מלפני שנים רבות, על המידע הרב המופיע בה בין השורות, ועל הקישורים המועילים (שהיום לצערנו כבר לא רלוונטיים, אבל בזמנו עזרו לי המון…). יישר כח גדול!

איש יקר נוסף שעלינו להודות לו, הוא ללא ספק איש הג’וקרים הנודע ר’ ישורון קובי הי”ו, שהניח את אבן הפינה ההתנדבותית לאתר שלנו באתר הנפלא שלו. אני די בטוח ש 90% מהקוראים כאן, אם לא יותר, ‘גדלו על ברכיו’ במובן כזה או אחר. אין כמוך ר’ ישורון, ירבו כמותך בישראל (לא רק בצפת…)!

ולבל נשכח את מנהל ‘פורום תג’ המיתולוגי ר’ יצחק רוזנבלום, שתרם ותורם המון למען קהילת המעמדים העולמית, ואני אישית נעזרתי בו רבות במציאת סקריפטים שכוחי אל, ובאיתור כמה יוצרים נעלמים. תשוח”ח לו.

לקינוח, אי אפשר שלא לדבר על ר’ דניאל וייסמאן היקר, האיש והתוכנה, שבעומק שכלו ורוחב דעתו ידע לכוין לכל מה שמעמד זקוק לו (טוב…, כמעט הכל, נשאיר משהו לעדכון הבא..), והצליח לדחוס הכל לתוכנה קלילה שמשקלה הכולל קטן ממשקל סרטון הדרכה אחד של ר’ ישורון…, יבורכו ידיו וימשיך לעשות חיל בענייניו המרובים, תוך כדי שדרוג שוטף ובלתי פוסק של תוכנת ‘תג’ החביבה שלנו!

לסיום, נברך את כולם בברכת הצלחה מרובה ופרנסה בשפע, ושנזכור תמיד שאין אחד נוגע במוכן לחברו אפילו כמלוא נימא. כי אין דבר מועיל מזה לחוסן נפשי וכלכלי, לכל בעל מקצוע באשר הוא!

נשתמע בפוסט הבא בעז”ה!

2 תגובות

  1. ראשית, תודה על האתר הנפלא. לבטח ישמש אותנו רבות. תבורכו משמים.
    שנית, בוודאי שנרצה לקרוא גם על פיננסים וכו’. יביא תועלת מרובה.
    [שלישית, אגבית, ה-M של ר’ דמ”ד היא מאיר (כך שמעתי משמואל ברגר)]
    תודה רבה על הכל!

כתיבת תגובה

שמור על קשר!

הצטרף לרשימת התפוצה של קהילת המעמדים בתג,
וקבל עדכונים על סקריפטים, טקסטים, טיפים ומאמרים חדשים!

האתר עוצב על ידי מכון 'עימודים'

תודה על השיתוף!

אנא הקפידו למלאות את השדות הבאים בצורה מדוייקת