Download text written on keyboard button

רכישת והורדת סקריפטים באתר

שלום לכולם! לאור בקשות שקיבלתי, הנה מדריך קצר להורדת ורכישת סקריפטים באתר:

דבר ראשון – הירשמו לאתר!

ראשית כל, לשם רכישה או הורדה חינמית של סקריפטים, יש צורך להיות משתמש מחובר באתר, לשם כך עליכם ליצור משתמש וסיסמה.

כדי ליצור חשבון ב’עימודים’ ליחצו על ‘החשבון שלי‘ שבתפריט הניווט. בדף שייפתח עליכם להזין שם משתמש וסיסמה כלשהי. שימו לב: על שם המשתמש להיות באנגלית בלבד!

לאחר מילוי הפרטים הנדרשים ולחיצה על ‘הרשמה’, ייפתח לכם מסך ‘החשבון שלי’, בו תוכלו לעדכן את פרטיכם האישיים, לעקוב אחר הזמנות שביצעתם ולהוריד את הסקריפטים שרכשתם.

כעת, ביחרו את הסקריפטים שלכם…

כעת, תוכלו לגשת לחנות הסקריפטים שלנו, לטייל לאורכה ולרוחבה ולהחליט אילו סקריפטים דרושים לכם וברצונכם לרוכשם/ להורידם. ליד כל סקריפט מופיע כפתור ‘הוסף לסל’, לחיצה עליו תוסיף את הסקריפט המבוקש לעגלת הקניות הוירטואלית שלכם, והוא ימתין לכם שם עד לסיום הקנייה.

את מצב עגלת הקניות תוכלו לבדוק בכל עת, בשלושה דרכים. א. על ידי הצצה באייקון עגלת הקניות המופיע בראש כל עמוד בחנות (שם יופיע הסכום הכולל לתשלום על פי הסקריפטים שהזמנתם, וכמו כן מספר הפריטים הנמצאים כעת בעגלה). ב. לתצוגה מפורטת יותר של הפריטים, ליחצו על האייקון הנ”ל, ייפתח לכם חלון קופץ בצידו השמאלי של המסך, ובו פירוט ברור של הסקריפטים שבחרתם, ומחירם. ג. על ידי לחיצה על תת התפריט ‘עגלת קניות‘ שבכרטיסיה ‘החשבון שלי’ בתפריט הניווט העליון.

אשרו את ההזמנה

לסיום הקנייה ולמעבר לתשלום/ להורדה, ליחצו על האייקון של עגלת הקניות המופיע בראש כל עמוד בחנות, ייפתח לכם חלון קופץ בצידו השמאלי של המסך, בו תוכלו לראות פירוט של הפריטים הנמצאים בעגלה כעת. לחיצה על הלחצן ‘תשלום’ תעביר אותכם לעמוד ביצוע התשלום.

אם אתם מחוברים כבר, כל שתצטרכו הוא להזין את פרטיכם המדויקים בכל השדות הנדרשים. אל דאגה, זהו תהליך חד פעמי, ברגע שתזינו פעם אחת את הפרטים המערכת תזכור אותם, ובפעם הבאה הם יתמלאו אוטומטית.

סיימו את הקנייה, והורידו ישירות את מה שהזמנתם!

כעת העסק מתחלק לשניים:

א. אם הזמנתם פריטים חינמיים בלבד, יופיע בתחתית העמוד כפתור ‘שליחת הזמנה’, בלחיצה עליו ההזמנה בעצם הסתיימה, ובעמוד הבא שייפתח כבר תוכלו להוריד את הסקריפטים שהזמנתם (תחת הכותרת ‘הורדות’).

ב. אם הזמנתכם מורכבת מפריטים עליהם יש צורך לשלם (גם אם הזמנתם בנוסף פריטים חינמיים באותה הזמנה), במקום הכפתור הנ”ל יופיע כפתור ‘המשך לפייפאל’. לחיצה עליו תפתח את האתר של פייפאל, שם תוכלו להזין פרטי אשראי, או לחילופין להתחבר לחשבון הפייפאל שלכם ולאשר את ההזמנה בקליק אחד.

[לעת עתה צורת התשלום היחידה באתר היא פייפאל, בעיקר מטעמי נוחות ובשל הסיבה הפשוטה שהיום כמעט לכל אחד יש חשבון פייפאל. אם אין לכם אחד כזה, אנחנו ממליצים בחום לפתוח אותו כאן. סך הכל מזינים כמה פרטים, מוסיפים כרטיס אשראי, ומכאן ואילך קונים בקליק בכל מקום ברשת (כמעט…). והנה קישור למדריך מפורט וברור לפתיחת חשבון פייפאל. במידה ויהיה ביקוש מצד המשתמשים לאפשרויות תשלום אחרות, נשקול זאת אי”ה].

לאחר ביצוע התשלום, בעמוד אישור התשלום של פייפאל, לחצו על הקישור ‘חזור אל בעל העסק’ שבתחתית העמוד. כעת ייפתח לכם עמוד אישור ההזמנה באתר ‘עימודים’ (אם היו בהזמנה גם פריטים חינמיים, בעמוד זה תוכלו להוריד אותם), בנוסף פייפאל ישלח לכם אישור תשלום לתיבת הדואר האלקטרוני שלכם.

כעת, ההזמנה שלכם בטיפול. בדרך כלל תוך מספר שעות יישלח לכם קישור להורדת הסקריפט שהזמנתם. בכל מקרה, נשקיע את מירב המאמצים בכדי למהר את התהליך.

בכל מקרה, תוכלו תמיד לגשת להיסטוריית ההזמנות שלכם או לעמוד ההורדות, מתוך עמוד ה’חשבון שלי‘, לאחר ביצוע התחברות לאתר באמצעות שם המשתמש והסיסמה שלכם. באותו מקום תוכלו לבצע גם עדכון פרטים ושינוי סיסמה. אם שכחתם את סיסמתכם תוכלו ליצור סיסמה חדשה כאן.

מקווה שהדברים הובנו כל הצורך. אם יש לכם שאלה, הערה או בקשה, עשו זאת כאן בתגובות. בהצלחה!

כתיבת תגובה

שמור על קשר!

הצטרף לרשימת התפוצה של קהילת המעמדים בתג,
וקבל עדכונים על סקריפטים, טקסטים, טיפים ומאמרים חדשים!

האתר עוצב על ידי מכון 'עימודים'

תודה על השיתוף!

אנא הקפידו למלאות את השדות הבאים בצורה מדוייקת