טבלת הסקריפטים לתג

טבלת הסקריפטים ל’תג’

בשעה טובה אנו מתכבדים להציג בפני ציבור המעמדים, את הטבלה החדשה והמעודכנת לסקריפטים של ‘תג’.

הטבלה ביסודה מבוססת על הטבלה הנפלאה של ר’ דוד דבאח היקר, ועל כך – בשם ציבור המעמדים כולו – תודתנו נתונה לו. כמו כן סייעו רבות באיתור ובהסברת פעולת הסקריפטים, מנהל פורום תג היקר ר’ יצחק רוזנבלום הי”ו, ושני לו ר’ ישורון קובי הי”ו, יבורכו כולם בכל מילי דמיטב בזה ובבא.

הטבלה

כמה מילים על אופן השימוש בטבלה, לתועלת המשתמשים.

ראשית כל, כפי שתוכלו לחזות בעיניכם, הטבלה בנויה בצורה רספונסיבית לחלוטין, כך שלא משנה מאיזה מכשיר תיכנסו, היא תראה טוב. זאת תודות לתוסף מיוחד (שעלה, אגב, לא מעט…) בו נעשה שימוש לצורך הפרוייקט הזה.

התוכן שבטבלה הינו דינאמי ומתעדכן כל העת עם כל סקריפט שנוסף לחנות הסקריפטים. אנו מקווים להשלים בקרוב את הוספת כל הסקריפטים, כולל אלו של ר’ דוד דבאח ושל הניק היקר ‘רב טקסט’ שהרבה מסקריפטיהם החינמיים כבר מופיעים באתר. [בהזדמנות זו נבקש מכל מי שבידו להשפיע על הנ”ל למען העניין, שיעשה זאת, למען תהא המלאכה שלמה].

בשל אורכה של הטבלה היא מחולקת כברירת מחדל ל 50 שורות בעמוד, כאשר ניתן לדפדף בין העמודים בכפתורים שבתחתית הטבלה. במידה וברצונכם להציג יותר שורות בכל עמוד, או לחילופין להציג את כל הטבלה בעמוד אחד, תוכלו להגדיר זאת ברשימה הנגללת שמעל הטבלה בצד ימין.

מיון וסינון

כדי להקל את החיפוש אחר סקריפט מסוים בטבלה, עומדים בפניכם כלי המיון והסינון.

ראשית כל תוכלו למיין את כל אחת מהעמודות לפי סדר עולה או יורד, על ידי לחיצה על החיצים המופיעים בראש כל עמודה בהתאמה. לחיצה על החץ שבראש העמודה ‘שם הסקריפט‘ למשל, תמיין את הרשימה לפי שמות הסקריפטים בסדר יורד (א’ עד ת’). לחיצה נוספת על החץ תמיין את הטבלה לפי שמות הסקרפטים בסדר עולה (ת’ עד א’). וכן על זו הדרך בכל העמודות: שם הסקריפט, תיאור, מחיר, קטגוריה, יצרן וסיומת.

בנוסף קיימת האפשרות לסינון הנתונים המופיעים בטבלה באחת משני דרכים:

  1. הקלדת מחרוזת חיפוש כלשהי בשדה המופיע מעל הטבלה בצד ימין, תסנן את החומר המופיע בכל הטבלה, ותציג בפני המשתמש רק שורות להם יש התאמה עם מחרוזת החיפוש שהוקלדה.
  2. הקלדת מחרוזת חיפוש כלשהי באחת מן השדות הריקים שבראש כל עמודה, תסנן את הנתונים המופיעים באותה עמודה לפי מחרוזת החיפוש שהוקלדה.

ההבדל הפשוט בין שתי האופציות הוא, ששימוש באופציה השנייה יציג רק תוצאות תואמות למחרוזת החיפוש המופיעות באותה עמודה, משא”כ האופציה הראשונה מבצעת פעולת חיפוש כוללנית לטבלה כולה.

קישורים

לקינוח, ועל זה עבדנו באמת הרבה זמן, כמעט כל הנתונים המופיעים בטבלה, כולל שם הסקריפט, היצרן, הקטגוריה והסיומת, מקשרים את המשתמש לעמוד המתאים באתר, בלחיצה עליהם.

לחיצה על שם הסקריפט – תוביל אותכם לעמוד הסקריפט באתר, שם תוכלו לרכוש/ להוריד אותו.

לחיצה על שם היצרן – תוביל את המשתמש לעמוד היצרן באתר, שם יופיעו כל הסקריפטים של אותו יצרן.

לחיצה על שם הקטוגריה – תוביל לעמוד הקטוגריה באתר, שם יופיעו כל הסקריפטים מאותה הקטגוריה.

לחיצה על הסיומת – תוביל אותכם לעמוד הסיומת, שם יופיעו כל הסקריפטים שבסיומת זו.

בטוח פספסנו משהו…

לסיום, בעמוד זה הוספנו לשונית מיוחדת לדיווח על טעויות ומידע חסר בטבלה. נודה מאד לכל מי שמגלה טעות, הן בשם הסקריפט או בתיאור שלו, הן בקישור לא נכון, והן במידע שלדעתו חסר בטבלה, שיועיל בטובו לשתפנו במידע זה באמצעות הלשונית הנ”ל, לתועלת כלל המשתמשים.

כתיבת תגובה

שמור על קשר!

הצטרף לרשימת התפוצה של קהילת המעמדים בתג,
וקבל עדכונים על סקריפטים, טקסטים, טיפים ומאמרים חדשים!

האתר עוצב על ידי מכון 'עימודים'

תודה על השיתוף!

אנא הקפידו למלאות את השדות הבאים בצורה מדוייקת